Kvalitets 2008

H

Hippokondriker

Någon som har inside info om datum för Bohuslän, Kronoberg, Halland och Skaraborg. Finns inget än på ASVH och måste boka en resa i september men kan inte missa Kvalitets:eek:

Sv: Kvalitets 2008

Någon som har inside info om datum för Bohuslän, Kronoberg, Halland och Skaraborg. Finns inget än på ASVH och måste boka en resa i september men kan inte missa Kvalitets:eek:

Jag tror nog du får vänta tills ASVH lägger ut infon.

Sv: Kvalitets 2008

Ja för dom är ju snabba! Måste kanske be "någon annan" att visa hästen i värsta fall...

Liknande trådar

Samhälle Behövde mitt pass idag, ska inte resa men ska förnya bank-id och där godkänns inte körkort som id. Döm till min förvåning när mitt pass...
Svar
11
· Visningar
907
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 116
Senast: Sassy
·
Mat Jag har en tetra tomatsoppa som jag tänkte äta en dag snart. Jag älskar tomatsoppa och ris som det serverades när jag gick i skolan (vet...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 075
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 860
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar