kvalikation??

F

Fritz

Hej!
i tr står det ju att kvalikationer ej gäller juniorer?
Så för att som junior få starta fei o junior program på elit eller nationella tävlingar så behöver men ej kvala utan enda "kvalikationen" är att man under året högst fyller 18 år?

tack för svaaar!!

Sv: kvalikation??

Jag får väl offra mig då ;)

I Msv B och Msv A klasser kan du som junior eller ung ryttare starta nationell och elittävling utan att ha kvalificerat dig dvs ryttare upp tom 21 år.
Gäller naturligtvis inte till mästerskap.

Sv: kvalikation??

tack! så då kan jag alltså kan jag välja att starta elit dressyr msv a fastän att jag inte klarar av det?? inte för att jag tror att n¨ågon skulle göra det men..aja :angel:

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
529
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 676
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 522
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar