Kvalificerinsregler!

Salonikel

Trådstartare
Vad är det som gäller? :crazy:

För att gå upp från lätt till * klass.
(förutom ftmärket2)
Trodde att det var 2 rundor utan hinderfel i terrängen, men nu blev jag förvirrad!
Har inga direkta planer på att göra det själv just nu :angel: men det är ju bra o veta!
Dum eller vad- :D
Satt o läste i mitt TR (är från 2003, med justeringarna från 2004 på lösa blad.)

Det är 2 lösa blad som jag fick med, båda gäller Mom. 410- Kvalificeringsregler.
På den ena står det ej mer än 75straff i dressyren, ej mer än 20 straff vid övervinnade av hinder i terrängprovet, ej mer än 90 sek överskridande av optimaltiden i terrängprovet, ej mer än 16 fel på hinder i hoppprovet.

Är det det som gäller?

Liknande trådar

Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 470
Senast: Ewelina02
·
Fälttävlan Är mitt uppe i en intressant :meh: diskussion på fb. Så jag tänkte ta den här också. Jag hade stopp på inhoppet vattnet i en...
2
Svar
33
· Visningar
9 724
Senast: Novali01
·
Fälttävlan ok. bara för att göra klart. Optimaltiden i terrängen. Vi säger att den är 2 minuter. Får man straff om man rider saktare då, alltså...
2
Svar
26
· Visningar
2 087
Senast: PrinceFair
·
Fälttävlan ja, man ska ju ha genomfört 2st 90 rundor..Är de dessa straff som gäller? och hur länge räknas en kvalificeringsperiod? ej mer än 75...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: frolic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod