Kvalificering - vad händer om man struntar i att kvala till 130?

Sv: Kvalificering - vad händer om man struntar i att kvala till 130?

Men JAG använde ju rätt ord, det var ju du som började prata om finalklass.

Nej, du har fortfarande inte specificerat vad det var för något. Det var därför jag frågade, eftersom det du skrev var otydligt. Men jag ger upp, använd fel ord du men räkna med att folk blir fundersamma.

Personen i fråga har haft kontakt med ridsportförbundet och allt är löst och h*n fick behålla sin placering då h*n inte gjort något fel. Däremot om det nu varit otydligt om man ska ha kvalat eller ej (det vet jag inget om dock) så är ju det synd!

Har jag missat något? Är det någon som officiellt klagat på detta alltså?
För min del var det mer en undran om vad som händer, då jag noterat att många struntat i kvalreglerna.
Känns ju lite tråkigt, när andra försöker följa TR.

tycker det verkar mer regel än undantag att inte följa kvalreglerna. Frågar sen ÖD var man gjort sina kvalrunder är det bara att säga att man gjort det utomlands och nämna någon tävlingsplats utomlands, i Norge t.ex. Ingen orkar kolla det. Detta är fel tycker jag

Japp, det var det. :)

Men det verkar ju väldigt konstigt om hon fick behålla sin placering om det nu blev anmält och hon inte gjort sina kvalrundor. Då betyder ju det att man inte behöver följa TR ang detta. Konstigt i så fall att det inte blivit uppmärksammat någonstans.
Gjordes anmälan på tävlingen eller efter?

Liknande trådar

Hoppning Jag vet att detta ska stå i TR, men jag blir inte riktigt klok på det jag läser i TR jämfört med de svar jag får när jag googlar. I TR...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: Jeps
·
Dressyr Ja, nu vill jag höra vid vilka tillfällen ni har undrat varför ni egentligen håller på med sporten dressyr! :D Ni vet, när en ritt döms...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 452
Senast: Hippocampus
·
H
Ridning Vill börja med att skriva att jag VET att det redan finns liknande trådar där folk skriver om deras rädsla för hästar och ridning av...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 781
Senast: help_me
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 812
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024