Sv: Kvala?

Visst kan du det. Det bara resultatet i grundomgången som räknas så går det utmärkt att kvala i en CR-klass.

Jag fattade det som att hon skulle tävla, inte rida P&R. På tävling är där ju godkänd banbyggare och domare.

så då menar ni inte en vanlig enkel cr, utan en som är tex som alla L:D klasser är en cr på lokal nivå? (:

Åker du ut på "riktig" tävling kan du kvala oavsett om det är CR eller inte. Åker du iväg på en pay & ride måste där finnas en godkänd banbyggare och domare.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Rider du fälttävlan på H100 eller 2* nivå? Då kan du vara med och kvala till Stora Enso Riksmästerskap i fälttävlan 2024!
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
666
Senast: Snurrfia
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
523
Senast: KeeNine
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 723
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka