Kval till MSV A, men inte 7-åringar?

-Remont-

Trådstartare
Varför är det så?
Läste inne på en sida som samlat "allt" om hopp och dressyrtävlan att inom dressyren så kvalar man till regional MSV A och nationell/elit LA, men att det kvalet för regional MSV A inte gäller 7-åriga hästar.

Någon som kan förklara varför? Eller så missar jag bara något väldigt uppenbart... :o

Sv: Kval till MSV A, men inte 7-åringar?

För att 7 åringar går championat osv som går i msva, st george. Så därför får de tävla i de klasserna för att de ska hinna kvala till allt detta.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 141
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 973
Senast: Habina
·
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 921
Senast: Egonson_
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 500
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar