kuverten...

Sv: kuverten...

Det går inte att få dem i lite kraftigare färg??
I övrigt så gillar jag både dem och :) -smileyn

Jag vet att jag måste skaffa nya glasögon så jag blev visserligen glatt överraskad av att det var fler än jag som ser dem dåligt. Jag ser inte alls vad de föreställer. Men det är jag det. De passar kanske alla andra.

Jag tycker man förstår dem lättare än de gamla. De gamla kanske var snyggare men dessa är klart lättare.

*kl*

Jag föredrar de gamla symbolerna, helt klart. Nu får man ju verkligen koncentrera sig för att se de trådarna man skrivit i, så jag hoppas att de gamla kommer tillbaka igen.:)

jag fattar ingenting av dom här nya sakerna, bättre förr!

Jo det bör vara fixat nu, se till att uppdatera era sidor om ni ser en blandning av nya och gamla ikoner.

Smaken är som baken ;)

För min egen del så spelar det mindre roll, märkte inte ens att Gunnar gick tillbaka till "lapparna" :)

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Red_Chili
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 275
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V