Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bildgooglade på "Funck", och det blev inte riktigt som jag hoppats....
Bildgooglade på "Funck", och det blev inte riktigt som jag hoppats....
Sökte lite på nätet.. HIttade det här från SvD.. "Amatörtränaren Marcus Öhman, från Alnön utanför Sundsvall, hittade Hot Tub i Skåne när hästen var tre år. En stor och gänglig häst som hade svårt att hålla reda på sina ben. Men efter rejäl träning var det dags för debut ett drygt år senare. Och det blev succé direkt, Hot Tub inledde med att vinna fem raka segrar i lite enklare konkurrens innan det var dags för V75, och då blev det seger direkt. Sen började klassresan, Hot Tub vandrade genom de olika V75-klasserna och 14 månader senare vann Hot Tub gulddivisionens final på Mantorp."
måste bara kapa lite
enda tills idag har jag uttalat ditt nick loby slice trodde de va nån jäkla pizza eller nåt. men så såg jag att du hade en häst som heter lobys alice.. antar att det är så det ska uttalas??
asgarv!!!! Pizza?? hehe hon skulle va bra fet som det jepp Lobys Alice ska det vá !!
fatta hur skönt de va å fatta vad fasen ditt nick betydde. för de blev så så fel. felstavat å allt
du måste juh trott jag lidit av nå allvarligt el nå
så lugnt det vart i denna tråd nudå?
någon som har kuriosa om Pamir Brodde, Windy Lady eller Nice Danny ?
Är någon mer än Pamir Brodde känd?