Snurrfian
Moderator
Grattis @russinbulle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack alla
Tror inte jag behöver oroa mig för pyttisen, för hon har gått upp en del redan under första 12 timmarna. Tjocka morsan har nog grädde i tuttarna
Han kommer säkert att bli en underbar pappa!
Han ska lära dom allt han kanHan kommer säkert att bli en underbar pappa!
Tråkigt med hanne men stort grattis!Igår födde Ladda 9 valpar, 4 tikar och 5 hanar. En hane var dödfödd och har nog varit död ett tag, han hade börjat lösas upp. Han kom som nr 3 och stoppade upp valpningen lite, men när han väl var ute så rasslade det till och ut kom 6 till på kort tid.
Hennes öppningsfas var segdragen och tog lång tid, nästan ett dygn, men när vattnet väl gick så gick det snabbt. Första valpen föddes 16:48 och sista 22:05
Det tog 55 min mellan 1 och 2, sedan dröjde det 1h och 40min mellan 2 och 3 (dödfödd). Nr 4-9 föddes mellan 19:42 och 22:05, och det kändes som att det aldrig skulle ta slut
En jämn kull med en liten som sticker ut på 215gr, annars väger de mellan 251-297 gram.
Grattis! Tråkigt med hannen men Skönt med en hyfsat stor kull ändå.Igår födde Ladda 9 valpar, 4 tikar och 5 hanar. En hane var dödfödd och har nog varit död ett tag, han hade börjat lösas upp. Han kom som nr 3 och stoppade upp valpningen lite, men när han väl var ute så rasslade det till och ut kom 6 till på kort tid.
Hennes öppningsfas var segdragen och tog lång tid, nästan ett dygn, men när vattnet väl gick så gick det snabbt. Första valpen föddes 16:48 och sista 22:05
Det tog 55 min mellan 1 och 2, sedan dröjde det 1h och 40min mellan 2 och 3 (dödfödd). Nr 4-9 föddes mellan 19:42 och 22:05, och det kändes som att det aldrig skulle ta slut
En jämn kull med en liten som sticker ut på 215gr, annars väger de mellan 251-297 gram.
Typ världens bästa uppfödare som även hinner uppdatera ivrig valpspekulant mellan valparna.Igår födde Ladda 9 valpar, 4 tikar och 5 hanar. En hane var dödfödd och har nog varit död ett tag, han hade börjat lösas upp. Han kom som nr 3 och stoppade upp valpningen lite, men när han väl var ute så rasslade det till och ut kom 6 till på kort tid.
Typ världens bästa uppfödare som även hinner uppdatera ivrig valpspekulant mellan valparna.