Tack! Jag är bara glad att nästan alla mår bra(en valp klarade sig inte) och att leasingtiken inte strök med.Grattis till bebbar - trist med snitt. Men oj så många
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag är bara glad att nästan alla mår bra(en valp klarade sig inte) och att leasingtiken inte strök med.Grattis till bebbar - trist med snitt. Men oj så många
Vadå förväntansfull?Sista herperssprutan för Ladda idag. 25 kg vägde hon, dvs 1,5kg mer än när jag var där och röntgade förra veckan..
Vadå förväntansfull?
Fina mamman, jag lider med henne att hitta en bekväm ställning att sova i!
Fina mamman, jag lider med henne att hitta en bekväm ställning att sova i!
Tror det blir midsommaraftonsvalpar. Matvraket till tik har slutat äta nu...
Tror det blir en lugn natt där jag får sova ändå - men imorgon så sker det nog
Håller tummarna för att du får sömn och för att allt går bra med förlossningenTror det blir en lugn natt där jag får sova ändå - men imorgon så sker det nog
Tack. Hon har lagt sig att sova i valplyan, men är lugn så vi får troligtvis en lugn natt - men man vet aldrig. Det kan dra igång snabbtHåller tummarna för att du får sömn och för att allt går bra med förlossningen
Hur gör du om hon skulle börja föda när du somnat? Är du lättväckt eller har du någon form av.. larm eller så?Tack. Hon har lagt sig att sova i valplyan, men är lugn så vi får troligtvis en lugn natt - men man vet aldrig. Det kan dra igång snabbt
Jag vaknar inte av bomber, men däremot räcker det att en liten heeler tyst hoppar ner från sängen för att jag ska vakna - jag är oerhört lättväckt av sådant som är annorlundaHur gör du om hon skulle börja föda när du somnat? Är du lättväckt eller har du någon form av.. larm eller så?
Grattis !Och det blev 4 midsommarvalpar
1 kille och 3 töser. Förlossningen gick galet lätt. Tiken hässjade knappt ens och det var endast några få lätta krystvärkar för varje valp.
En är lite liten men pigg och äter bra, så hoppas det ska gå bra med alla.
Bilden tagen i paus efter dom två första.Visa bifogad fil 16425