Grannens hane om det kniper? Går att tacka med en blomma och choklad?Hemmauppfödd tik (för de är ju "gratis") och egen hane då eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grannens hane om det kniper? Går att tacka med en blomma och choklad?Hemmauppfödd tik (för de är ju "gratis") och egen hane då eller?
Ja o han är ju inte inköpt,hälsotestad o tävlad för ändamålet,så även han är ju gratisHemmauppfödd tik (för de är ju "gratis") och egen hane då eller?
Hemmauppfödd tik (för de är ju "gratis") och egen hane då eller?
Grannens hane om det kniper? Går att tacka med en blomma och choklad?
Schäfer har ändå för mycket päls och för många tänder så det kommer bli super Det bästa är ju såklart om du parar med Frasse men ni vill väl inte framstå som alltför oseriösa så det är väl bra att byta hane efter typ 10 kullar?Vår granne har kinesisk nakenhund. Det blir super på en Schäfer
Nä, för man hade gjort precis allt likadant även om man inte avlade!
/Migo
Som numera har kennel med två kastrerade tikar, en fodertik som inte matchar mitt avelsmål och ändå inte är "min" än på nästan 2½ år. Och två niodagars klumpar som förhoppningsvis har livmoder. Och jag som egentligen gillar hanhundar bättre hade INTE haft en enda tik utöver gamla Ida om det inte vore för avelsplanerna
Hon är en skitfin hund, men en helt annan typ att köra än syskonen Frodolf. Där Frodolfs tänker på att hålla igen så att föraren kan behöva peppa fram, tänker Ale rakt på så att föraren får hålla tillbaka. Ren smaksak hur man trivs att köra alltså! Sen är hon ju inte klar än, mycket kan hända.Bara av ren nyfikenhet, vad är det som inte matchar med Ale?
Frasse ja...han hade jag glömt!!Schäfer har ändå för mycket päls och för många tänder så det kommer bli super Det bästa är ju såklart om du parar med Frasse men ni vill väl inte framstå som alltför oseriösa så det är väl bra att byta hane efter typ 10 kullar?
Hon är en skitfin hund, men en helt annan typ att köra än syskonen Frodolf. Där Frodolfs tänker på att hålla igen så att föraren kan behöva peppa fram, tänker Ale rakt på så att föraren får hålla tillbaka. Ren smaksak hur man trivs att köra alltså! Sen är hon ju inte klar än, mycket kan hända.
äh en är inte äldre än en känner sig! Åldern är bara en siffra osv!Frasse ja...han hade jag glömt!!
Fast han vill bara sätta på Tökk. Och hon är ju för gammal (spelar det nån roll föresten?) När andra tikar löper sitter han under soffbordet!
Då är hon inte lovlig ännu för här om dagen hade hon valpryck och grävde upp mina nyplanterade rosenbuskar och käkade jordäh en är inte äldre än en känner sig! Åldern är bara en siffra osv!
Men @Voff , fatta vad mycket du kommer kunna ta betalt för blåögda schäfrar? Jag luktar ny trend här!
Men @Voff , fatta vad mycket du kommer kunna ta betalt för blåögda schäfrar? Jag luktar ny trend här!
Precis! Mötte jag den i mörkret skulle jag bli lite kissnödig
Precis! Mötte jag den i mörkret skulle jag bli lite kissnödig