Kryptorchid/kön

_Runaway_

Trådstartare
Nu kommer en nybörjarfråga här.. Skulle anmäla mig till lydnadstävling igår kväll men körde fast direkt när man skulle välja ja, nej eller tik på raden "Kryptorchidkön". Har det något med kastration att göra? Min hanne är kastrerad, är det ja eller nej då? :confused:

Sv: Kryptorchid/kön

Kryptorchid är när inte både pungkulorna kommit ner som de ska. Har alltså inte med kastrering att göra, även om det är vanligt att sådana hundar kastreras.

Liknande trådar

Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 523
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 184
Senast: Liran
·
Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
16 178
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka