Sv: "Krustor"

KL
Min har nu också fått något konstigt på en del av halsen och bogen, men bara på en sida och det verkar inte sprida sig? Det känns inte som regnskållor men jag behandlar det som det. Hon fick en ny musli och några dagar efter kom detta. Denna musli har hon ätit av för 1.5 år sen.
Kan vara allergisk reaktion? Jag tog bort muslin för att se om det blir skillnad, annars får jag ringa veterinären. Det är en unghäst som aldrig går med täcke.

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Cactus
·
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem...
2
Svar
22
· Visningar
954
Senast: BusBarro
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 638
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 829
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna