Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderat likadant. Men då känns det som man måsta ta ut dem när de ätit upp.
Denna. Absolut det bästa tycker jag.
Super lätt att rengöra, går att göra iordning varje mål innan så slipper man hålla på med hinkar fram och tillbaka. Jag tycker också om att hästarna får äta från "marken" (Y)
Nä, jag brukar iof göra det, dock har det hänt att dom får stå kvar, men nä... lite vad man har för häst, men handtagen är för små får en hov...Funderat likadant. Men då känns det som man måsta ta ut dem när de ätit upp.
Vi hade så på stallet jag jobbade på i England. Supersmidigt. Bara att bära fram en hög med krubbor och släppa in över dörren en i taget. Hästarna sov med dem i boxen. Visst hände det att krubborna blev lite knöliga men aldrig några skador eller andra problem.Funderat likadant. Men då känns det som man måsta ta ut dem när de ätit upp.
Denna. Absolut det bästa tycker jag.
Super lätt att rengöra, går att göra iordning varje mål innan så slipper man hålla på med hinkar fram och tillbaka. Jag tycker också om att hästarna får äta från "marken" (Y)