"Krubbkompisen" från Hööks???

_Runaway_

Trådstartare
\"Krubbkompisen\" från Hööks???

vad är det för något egentligen? Och den där bollen som hör till, jag fattar inte syftet med en rulle och en boll i ett snöre hos hästen. Antagligen är jag bara korkad idag, känner mig lite off... har antagligen för lite kontakt med omvärlden.

Re: \"Krubbkompisen\" från Hööks???

Rullen fick jag för mej är en slicksten. Alltså som en salt sten fast den här är med äpple/mint smak. Bollen är till för att hästrna typ ska stå å putta på den så dom håller sej sysselsatta.

Re: \"Krubbkompisen\" från Hööks???

Bollen är ju en "vanlig" jollyball fast i mindre storlek, de har ju sålts separat i evigheter. :)

"Rullen" är väl som hästgodis med äpple eller mintsmak?

Måste snart åka och klämma och känna lite på det, är nyfiken... :)

Mvh Huntress

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 222
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka