Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
en förkortning på slakteriet.
Jag håller med dig! Mycket dåligt annonserat!
Så många människor som kunde fått chans att vara där!
Då undrar jag,,,,som ÄR UPPKÖPAREN,,,vad är det som du anser inte är korrekt??
Varför drar du upp Knorrevången över huvud taget? Spekulation som blivit sanning?
Varför drar du upp Knorrevången över huvud taget? Spekulation som blivit sanning?
Annonsen ni hade ute löd som följer :
DRÄKTIGA FULLBLODSTON SÄLJES I DAG & IMORRN ( Notera med stora svarta bokstäver ) Annars slaktas dom 15/3
Sedan stonas namn etc... Ingenting om Lambada eller liknande .
Hade ni ( Din sambo) använt mindre skrikande bokstäver hade ni nog kunnat förklara er bättre och fått plats .
Jag väljer att inte lägga ut annonsen , då jag tycker det är att strö salt i såren vilket inte är min mening .
Ni har helt enkelt tjänat pengar vilket är helt ok !
Men äckligt sätt !
Nu slipper ni mig på ett tag för jag drar utomlands !
Hej svejs från Hambo
Jag fick som info i början att det var knorrevången som köpt upp hästarna till slakt.
Det var det inte, dom var inte ens inblandade.
JAG drog INTE upp Knorrevången!
Rätt!! Däremot var han på auktionen dagen efter i St Olof och köpte 5 hästar! Konstigt att ingen har kommenterat DET här.
Hej Hambo!
Nu fick du ditt svar, det du förmodligen ej ville ha.
Kan de köpa billigt och, ej sälja till förtjänst, så blir det slakt. Marknadsekonomi. Köp billigt, sälj till ett högre pris och lev på mellanskillnaden. Mer eller mindre gott.
För vilken risk tar en köpare som betalar slaktvärdet eller mindre? Svar: Ingen risk alls. Denne kan bara sälja vidare med förtjänst eller gå jämt upp genom att lämna till slakt.