Adelente

Trådstartare
( ber moderator att flytta om fel lagd )

är de giftiga för hästar? , har märk att det kommit lite i en av hagarna och vågar inte släppa hästarna där för att jag är rädd att det är giftigt :S snälla hjälp mig :confused:

Sv: krokusar

Krokus är inte giftig. Dock är det väldigt lätt att förväxla krokus med en växt som heter Tidlösa. Tidlösa är väldigt giftig, alla växtens delar. Kontrollera noga att det inte är Tidlösa du har i din hage, är det så, gräv upp den.

Lycka till!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 066
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 989
Senast: Görel
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 218
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar