J

JagheterAlex

Jag skulle vilja ha kommentarer och så, till dessa hoppbilder på mig och min ponny Fröken Fanny.
Både possetivt OCH negativt. Vi måste ju få tips så att vi blir bättre! ;)

RSO_0099.jpg

RSO_0100.jpg

ASB_0079.jpg

ASB_0244.jpg

ASB_0245.jpg

ASB_0247.jpg

Ojdå, det blev många, och stora bilder..
Men, kommentera nu ordentligt!

Sv: Kritik

tycker du verkar ha en fin blick! den tittar framåt (på de flesta bilder ;)) och verkar söka efter nästa hinder, det är positivt!

överlag ser det jättefint ut, men tänk på att du inte behöver gå fram så mkt med överlivet när hindren inte är så höga, men däremot kanske ett par cm till i eftergift kunde vara önskvärt?

jag är inget proffs, men det är vad jag tycker :)

ponnyn är för övrigt supersöt och verkar tycka att hindren är rena småpotatisen! :D

Ser överlag jätte trevligt ut. Och som föregående sa, så verkar ponnyn tycka att hindrerna är små. Den har en fin hopp teknik.
Men du borde tänka på att ge lite eftergift, det ser nästan ut som du hänger lite i tyglarna.
Jag tror att ni kommer lyckas bra på tävlingar framöver..

Lycka Till:)

håller med förgående talare :p
sen borde du dra ner hjälmen i fram så inte hela pannan syns!! hjälper den inte om du ramlar av!!

Ser jättetrevligt ut :)

Precis som ovanstående redan sagt aningens mer eftergift. De 3 sista sprången ser du ut att vara aningens efter hästen. Men det kan bara vara jag som ser dumheter såhär på morgonkvisten *s*

Supersöt ponny :D

Ååh, tack! Det ska jag tänka på! Joo, hon tycker nog inte att det är sådär värst högt precis, men hon måste lära sig att ta det lugnt och inte stressa inne på banan, så fort hon lärt sig det, så ska vi givetvis uppåt i klasserna! :);)

Kommenteeera meeera!

håller med med det där om hjälmen.. annars jätte fint!! men dra ner den så får du inget"knopphead" ;)

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 006
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
748
Senast: Oknytt
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka