Kriterieauktion 2007

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare solkristallen
  • Startdatum Startdatum
S

solkristallen

Någon som vet när programmet kommer ut? eller kan man bara ta det på platsen?.
Någon som har varit där, och isånnafall tyckte ni det var bra?
Jag tänkte lura med mej sambon dom 100 milen ner:D

Sv: Kriterieauktion 2007

Katalogen kommer att finnas på ASVT:s hemsida (www.asvt.se) så småningom. Man kan också beställa den där och få den hemskickad.

Jag har varit där. Och handlat. Det är bra om man ska handla häst, men man ska se till att man är där i god tid så att man hinner besiktiga hästarna innan. Det är många hästar och mycket folk så en heldag där är inga fel.

Däremot åker jag inte dit om jag inte har tänkt att handla. ;) Frestelsen blir alltför stor. ;) :o :D :angel:

Jag har inte varit där, men i år har vi två åringar anmälda, så åk gärna dit och handla!:D

Hallå !
27 aug kommer katalogen , jag ska dit med vårat sto Save your kiss
få se om man blir utskrattad/ Appendix:confused:

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
667
Senast: Myzan87
·
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 650
Senast: EZMK
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 487
Senast: Squie
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
746
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hanhundar och löptikar
  • Nosework-tråden
  • Uppdateringstråd 31