Kristallen?

MacVetaren

Trådstartare
Kristallen, klubben för inbördes beundran? Och hur kan man nominera Kristallen till... Kristallen?
Snart svämmar media över av rumpchockar, tackkaos och givetvis kommer någon att bli kränkt också!
Förlåt, men är det verkligen detta vi betalar tv-licens för?!

Har du röstat under kvällen, hur tänkte du då? Berätta gärna...
 
Sv: Kristallen?

Nej det var verkligen en fantastiskt svårslagen höjdpunkt i pinsamhet/inbördes beundran att nominera föregående års Kristallengala till ett pris?! Helt svindlande i sin dumhet. Det borde räcka med att man delar ut varsitt pris till Andre Pops och Gina Dirawi för att de är sköna personer och sedan kunde programmet vara slut två minuter senare.

Jag hade föredragit att få se en direktsändning av den alternativa galan Skämskudden, som helt rättmätigt belönade bland annat Eric Saade för hans "hashtagmilf"-hjärnsläpp i ESC ("Årets meltdown"), eller Uppdrag granskning för inslaget om barnfattigdom som årets granskning. Eller varför inte "Det okända": tolv säsonger, fortfarande inget spöke. :D
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 679
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 706
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 576
Senast: Voeux
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 278
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp