B

busungeN

Såg bildeerna på krashen med Malin och Tamina igår.... Jag säger bara SMÄRTA :cry:!!! Hur kunde det gå SÅ fel :confused:

Aj.. =( Och ändå hade hon "tur", dte hade ju kunnat gå mycket värre..

Vad jag hörde skulle hon starta i kvällens VC-klass ändå

japp .. malin tävlar på smärtstillande ikväll i WC tävlingen.
hade sprutat smärtstillande i axeln o hoppades att d skulle funka..
Skulle få starta bland dom första .. så knäpp på SVT 24 vid 21.30...

Man fick ju inte se Malins ritt i SVT24... När jag läste på Aftonbladet/ridsport nyss så förstod jag det som att hon valde att rida Tamina även i WC-klassen.... Jag blev lite förvånad, för Tamina är väl inte riktigt en häst för så stora banor... men hon kanske inte ville riskera något med Flippan när Malin själv inte var i form? Eller var det bara felskrivet? Någon som vet???

Fel av mig - det var på Aftonbladets "Sportbladet" på nätet jag hittade artikeln som kunde tolkas som att Malin red Tamina på WC-hoppningen. På Aftonbladet Ridsport står det ju ingenting om Paristävlingarna ännu...

Fast nu läste jag på SVD.se att det var Flippan hon red i alla fall. Tyckte att det lät konstigt med Tamina... Dessutom intervjuades hon ju i början av SVT24 sändningen och då borde hon ju han nämnt om ett hästbyte var aktuellt!

Nu är det bara att hålla tummarna för att både Malin och Maria Gretzer får riktigt bra placeringar i de tävlingar som återstår. Skulle vara häftigt med TVÅ svenskor i finalen!!! (saknar en smiley med STOR tumme!!!)

Liknande trådar

• Låst
Fordon Idag fick jag reda på vad felsökning av min bilfan skulle gå på. 1921 kronor. Fullständigt hutlöst. Hade aldrig kunnat tänka mig att en...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 878
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
387
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 225
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38