Tänkte att den var motsatsen till vad TS sökte....Huuur kan ingen ha postat denna än!?! Visserligen många oönskade ord för tråden men mellan dem så
Asch Sture vad du är tarvlig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte att den var motsatsen till vad TS sökte....Huuur kan ingen ha postat denna än!?! Visserligen många oönskade ord för tråden men mellan dem så
Tänkte att den var motsatsen till vad TS sökte....
Asch Sture vad du är tarvlig...
Den är en av mina favoriterTyckte som sagt det fanns en hel del användbart mellan det oönskade. Annars ber jag om ursäkt för att ha gått lite OT men hoppas att videon bringade lite skratt iallafall![]()
haha, påminner om den gången en person jag hade vääääldigt svårt för och inte gillade alls berättade att hon skulle gifta sig med en annan person som jag tyckte ungefär likadant om och jag sa: "Ni förtjänar verkligen varandra"Brukar försöka köra med lite "fina" önskningar till folk "må du för evigt ha skoskav", "hoppas ditt liv blir lika trevligt som du är", "hoppas att din högra sko alltid är lite mindre än din vänstra", "hoppas att en av dina tavlor alltid hänger lite snett" osv osv ;P
Den är inte så bra, då det är en vedertagen benämning på manliga homosexuella.Jag tycker om "rumpnisse".
Nämen oj, det hade jag ingen aning om!!Den är inte så bra, då det är en vedertagen benämning på manliga homosexuella.
Vilket gör att den kan upplevas kränkande.
Tyckte som sagt det fanns en hel del användbart mellan det oönskade. Annars ber jag om ursäkt för att ha gått lite OT men hoppas att videon bringade lite skratt iallafall![]()
ÅlahueJag tycker om "rumpnisse". Mycket användbart och tamt, men det har ändå en del laddning tycker jag. "Ålahuve" är annars en skånsk favorit. På engelska brukar jag säga "scheisse", som iofs inte är så fint på tyska, och "buggeriboo" (när inte enbart "bugger" räcker till).
Till slut sa hon "Aaah, nuuu förstår jag!" och han ba' "A, visst, visst är det så bla bla bla" och hon ba' "Dina föräldrar är alltså SYSKON!"
Jag är våldsamt förtjust i den förvånade tanken "och det där är spermien som vann?"
*tar dock starkt avstånd från han ba och hon ba*
Jag tänkte mig att watershed referade till före eeler efter någon hade gjort mig förbannad!![]()
OFCOM gjorde en rapport nyligen om lämplighet av svordomar i tv. "Watershed" reffererar till kl 9 på kvällen, och vad som är lämpligt innan och efter det.