Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dum i hela huvudet
finns ju fler huvuden än ett iaf på den manliga befolkningen"Aa , men bara där..."
Kan man svara om man skulle få den frågan
Det viktiga var ju att du inte svor.Äh dom tål det, en icke namngiven greve fick höra "men är du helt efterbliven eller, kom hit och håll i annars får du bada i gödselbrunnen" av mig
Den är jättebra."men varför?!!!"
Inte vad vi har sett.Nattligt kräftfiske på G?
Bra musik är det också.Timbuktu - Resten av ditt liv. Han har många bra förslag
Jag hittade den med text på skärmen.Timbuktu - Resten av ditt liv. Han har många bra förslag
Det är på samma spår som uttrycket "Här var det hög banjofaktor" som jag ibland använder."Dina föräldrar är alltså SYSKON!"
Det är på samma spår som uttrycket "Här var det hög banjofaktor" som jag ibland använder.
Inte just där.
Kiss, bajs och könsord är inte lämpligt.
Det tror jag faktiskt inte.Umgås du med min mamma?
Det hade inte spelat nån roll, han svor som en borstbindare själv och det hade smittat av sig på dom anställda också. "Din förbannade publikan", "vad är det här för ludermässigt hopkok", "har du tänkt med röven nu igen" och liknande kunde hagla ibland och han fick lika gott igen av dom som jobbade åt honom. Tonen var rå men hjärtlig och alla drog åt samma håll och såg till att ha kul i den grå vardagen.Det viktiga var ju att du inte svor.
Eller använde könsord.
Banjofaktorn ska man inte förakta, inte heller graderna av den för skalan är oändlig,,,,,,,,,,,Det är på samma spår som uttrycket "Här var det hög banjofaktor" som jag ibland använder.