Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Järnspikar säger min pappa också. Och Dummare än tåget. Jag gillar verkligen Dummare än tåget men förstår inte varifrån det kommer
(Ingen svordom alltså, det senare, men ändå kraftuttryck om en idiot)
Hittade lite roliga:
Gamla Mustiga Förolämpningar
Sopprot
Pulver
Knickedick
Planta
Praktarsle
Plattfot
Potatisgris
Rötägg
Skabbhals
Slappsvans
Dummerjöns
Fåntratt
Blindstyre
Hönshjärna
Talglymmel (om någon som är tjock)
Storsnorkare (översittare)
Snortut
Snorslev
Skinnbracka
Kräkla (gnällig person)
Skabbråtta
Skojare
Gnällspik
Gnet (snåljåp)
Snorvalp
Tjockskalle
Tångräka
Gallfåne
Ärkebandit
Enfälling
Svinpäls
Syltrygg
Pottsork
Morsgris
Drummel
Lortpåse
Bondlurk
Dyngspridare
Gamla knölsvan
Kanalje
Krämare
Hagga
Luskung
Pajas
Inte just där.BAJS. Funkar alltid.
Inte just där.
Kiss, bajs och könsord är inte lämpligt.
Jag är.*nej, jag är inte så gammal*
Nej det är i vuxna sammanhang där det är viktigt med ett vårdat språk men att ändå kunna uttrycka sina känslor.Får en tanke om att det är nåt med barn, men det kanske är helt fel ute.
Jag är.
Så det passar bra med litet antika uttryck.
Han klarade bara av det en stund, sedan så brast det i alla fall.Inpireras av Ned?
Jag brukar använda engelska svordomar, mycket enklare, buggery, buggery, bugger. Jesus Christ on a piece of toast, christ on a crutch, fudge är några favoriter. Vet inte om fuck räknas som svordom?
Annars kan man alltid falla tillbaka på Terry Pratchett särskilt om man är ateist: "Oh, random-fluctuations-in-the-space-time-continuum!" or "Aaargh, primitive-and-outmoded-concept on a crutch!”
Jag brukar säga "Du har dåligt PH".'Du ar ju varre an ett saltkar!'
Det där var ju inte som jag trodde.OFCOM gjorde en rapport nyligen om lämplighet av svordomar i tv. "Watershed" reffererar till kl 9 på kvällen, och vad som är lämpligt innan och efter det.
Annars kan man alltid falla tillbaka på Terry Pratchett särskilt om man är ateist: "Oh, random-fluctuations-in-the-space-time-continuum!" or "Aaargh, primitive-and-outmoded-concept on a crutch!”