KRAFFT Sport

Sv: KRAFFT Sport

Pratar fortfarande om LinnK.

Det gör knappast nån skillnad om hästen går ute på natten eller inte, min häst går ute i princip dygnet runt och hon är en riktig kanonkula ändå - nästan FÖR pigg.

Alla är olika. Thats it!

Ja det varma vädret hör till sommaren och det tar alltid en omställningstid när vädret ändras. D.v.s. från vår till sommar är det en ganska stor skillnad och det tar en tid att vänja sig. Min ponny var alltid lite små slö i början när vädrets ändrades mot sommarenm för att sedan ha en tok period med en energi som hette duga. Omställningar tar jämt på krafterna.

Du kan allvarligt inte påstå att alla hästar/ponnyer är som din ponny..

omställningar tar på krafterna för majoriteten av alla hästar.. eller menar du nåt annat?

jag syftar fortfarande på att hon säger att hästarna inte blir trötta
av att gå ute på natten blandannat.

inget om någon omställning.

Vadå? jag kan inte se vart hon sagt det från första början..

*Halvt knapplån*

Slutar ni inte bråka snart så ber jag moderatorn låsa tråden :mad: :devil:

:p Lisa för börja hänvisa till rätt inlägg isåfall :devil:

Å inte blanda in min söttnos aka din medryttar ponny *våran söttnos*.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 098
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Ja, behöver ge tillskott för Zink och Kopper. Har gett från Krafft och Trikem, det har funkat super bra. Bytte sen till ForagePlus och...
Svar
14
· Visningar
1 985
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Vi har en treåring med mycket känslig mage. Under betessäsongen mår hon bra, har fast avföring och magen är lugn. Varje år under...
Svar
9
· Visningar
2 796
Senast: svea
·
Foder & Strö hej! Jag skulle vilja ha lite tips på foder till min äldsta herre. Som rubriken lyder är han 34 år och har alltid varit precis...
Svar
10
· Visningar
1 384
Senast: Blubbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka