Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Då måste min återförsäljare ha fått felaktiga leveranser då, för det står klart och tydligt 25 kg på min Krafft Lusern Hack. Tog till och med bild på det ju.
Nu har jag mailat och frågat. Fick svaret att de bytte från 25 kg till 20 kg nu vid årsskiftet och eftersom lusern har lång hållbarhetsdatum så kommer det att finnas kvar 25 kg:s säckar ett tag till.
Foder & Strö
Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Foder & Strö
Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Hundavel & Ras Som jämförelse har det t ex startats 81 flattar och 631 labradorer på A-prov de senaste fem åren..
Under 2024 startades fem flattar på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.