Krafft Grund vs Hippo Basfoder?

Joyze

Trådstartare
Vad rekommenderar ni, Krafft Grund eller Hippo Basfoder? Har letat överallt på internet efter någon analys på Hippo, men hittar verkligen inte! Vet ni någon sida eller vet analysen själva, får ni gärna skriva den :)
Fodrar just nu med Krafft Grund och det funkar bra på mitt tolvåriga sto, men har hört mycket om att Hippo ska vara bra det med. Skillnad i pris, någon som vet? Vilket är mest energirikt, eller är det ungefär detsamma?
Tacksam för svar!

Sv: Krafft Grund vs Hippo Basfoder?

tror hippo är billigare. de säljs i 30kg säckar.
och sen tror jag att analysen står på påsen :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Ketrawzc
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 621
Senast: Irival
·
Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 350
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023