Kotleds inflamation

Sv: Kotleds inflamation

Jag håller också en peng på att det är dåligt lindat, jag lindar aldrig min pålla för att jag tycker inte att jag är bra nog( å då har jag ändå lindat människoben i över 25 år...:D) .
Låt hästkraken få träffa en veterinär så du vet om han ska vila eller om du kan börja promenera igång honom,hoppa kanske han inte är byggd för..../L

kontaktade en annan veterinär igår och hon sa att det antagligen bara var för att han fått nytt foder och vi börjat ställa dem på gräs. så det var ju possetivt :)

Gick den rent efter böjprov?
För jag tar för givet att veterinären kollade på hästen o inte enbart gissade via telefon?

Senast ändrad:

Men hur har ni kommit fram till diagnosen ledinflammation från början? Det måste ju ha gjorts en utredning? Verkar ju oerhört oseriöst att via telefon avfärda en hältutredning som gett diagnosen ledinflammation.

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
673
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 398
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 552
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 721
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10