Kostnadsfråga

Zolimita

Trådstartare
Om man vill få ett utlåtande om hästens hållbarhet i förhållande till ålder,alltså typ en hälsokontroll,ska man vända sig till veterinär eller är det bättre att åka direkt till klinik?
Vad kan det kosta?

Är det en "dyr" häst så kanske du ska röntga, och då måste man ju till klinik. Har man klinik nära så kan det ju vara idé att åka dit.

Det är ett 19-årigt hbl-sto som jag fått på livstidsfoder.Om det inte är jättedyrt skulle jag se det som en bra investering.

Tre leder på varje ben? Vilka leder? Från hur många vinklar på varje led och hur många ryggbilder? Tycker 3000 låter väldigt billigt för så många bilder.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 095
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 047
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
1
· Visningar
226
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30