Kostnad på spån

L

lill_flesky

Någon som har koll på vad en spånbal kostar på tex. granngården? Och hur mkt de räcker till? Hästens box är ca 3*3,5 m...

Sv: Kostnad på spån

Jag vet inte exakt vad balarna kostar nu, men säkert runt 60:-/st.

Räkna med ca 5 balar för att fylla boxen från början.

65:-/bal. Det går åt ca 4 när du fyller boxen och sen ca 1/vecka (beroende på hur mycket rent spån som tas ut vid mockning... = hur lat man är ;) ).

Det finns ju billigare spånbalar än granngårdens.
Kolla i Ridsport där finns annonser för andra som säljer spån eller sök på nätet.
I Enköping finns ju RS-Produkter dom är billigare.

Vart tog telefonen vägen ? Kan man inte ringa försäljaren och höra ? *börjar bli en aningens less på prisfrågor..dvs....OFTAST finns telefon i hemmet...varför inte då (om man har en, men merparten av svenska folket har en)...RING och fråga...Dessa prisfrågor tar ju egentligen upp en massa onödig plats.

Liknande trådar

Hästvård Tänk dig att du har häst och står inhyrd i ett privatstall. Stallägaren har ett event på gården och det kommer helt okända hästar från...
2
Svar
36
· Visningar
4 343
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 551
Senast: Freazer
·
Tjatter Alltså var och varannan gång jag handlar, oftast på ica, så är det fel på kvittot. Som idag i lilla lokala ica butiken skulle osten...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 144
Senast: MML
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka