Kostnad för Shettis/minishettis?

M

Micis85

Hej!

Jag skulle bara vilja veta ungefär hur mycket det skulle kosta att ha en shettis eller minishettis varje månad? Om man räknar bort stallhyran...för det kan ju skilja hur mycket som helst. Hur mycket betalar ni varje månad för era små shettisar?

Mvh// Michaela

Sv: Kostnad för Shettis/minishettis?

Det beror ju på vad som ingår i stallhyran. Och så beror det på vad du ska göra med shettisen - om den ska tränas och därmed behöver skor och kraftfoder, eller om den bara ska motioneras lätt.

Sv: Kostnad för Shettis/minishettis?

hmm...var mest nyfiken...har inte tänkt att skaffa en nu...men kanske om några år =) Men jag skulle isf köra med den, inte tävla utan bara köra för nöjes skull =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 398
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 630
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 601
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 280
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka