Kostand för ul..

Sv: Kostand för ul..

jag åkte in till kliniken och då kostade det 700 kr

Vi åker hem till vår vet. då kostar det 300kr

Har betalat 975kr inkl moms, reseersättning och en vaccination båda gångerna. Distriktet som kommer till stallet, hemskt bekvämt.

Visst är det bekvämt att ha det gjort i stallet?

På 16dgrs hade jag inte tid att vänta på distriktet så jag lastade och åkte till den station som är närmast härifrån. 300kr kostade det då men det tar ju tid att åka och kostar att köra och man vill ju heller inte utsätta sig för smittorisken i onödan.

japp, och mitt sto är inte bästis med transporten helelr:p så man slipepr smitt och stess för henne, hemma var et ju lgnt och i en miljo lhon trivs i.. Dessutom tar det inte en massa tid.. tar säkert 1-2 timmar att få in henne sen in till vet 20 min sen hem igen.. och bara körningen tar ju minst en halv timme på vart håll.. så man tjänar på allt.. dock är det kanske lite dyrare men det är smällar man får ta:P

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 704
Senast: Karro-Lina
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
573
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka