Körtävlingar

Trissa

Trådstartare
Jag skulle gärna vilja ha tips på lokala körtävlingar, såväl "vanliga" som bruks, så att man kunde åka och kika lite. :) Oftast så annonseras de ju bara lokalt, och kan vara svåra att hitta om man inte råkar bo i faggorna.

(Jag pm:ade moderator och frågade om man kunde få det som en nålad tråd, men har inte fått nåt svar.....så det fick bli såhär istället!)

Sv: Körtävlingar

Om du går in på Kuskringen och under tävlingstermin så har du alla "vanliga" körtävlingar där. Brukskörning vet jag däremot inte var du kan hitta.

Sv: Körtävlingar

Där finns ju båda delar, några är ju endagars lättklass, "mindre" än dom finns väl knappt, mer än olika klubbars klubbmästerskap förstås.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 964
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 705
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 334
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V