Körsvensdress

Blackberry

Trådstartare
Nu behöver jag verkligen hjälp! Fick nyss ett brev från stc om ett godkännande av mina tävlingsfärger:) Men på registreringskortet visas inte den identiska mönstrade dressen som jag skissade, utan en väldigt "enkel" bild av min dress. Undrar om jag kan beställa "min egen" dress från Brizy, eller om jag måste beställa just den på registreringskortet? Hoppas att ni förstår hur jag menar, blev lite nervig nu:crazy:
:bump:

Sv: Körsvensdress

Du får nog höra av dig till STC med den frågan, för såvitt jag kan tänka mig är det de färger och mönster som står på regkortet som gäller och som man måste tävla i. Man får ju inte heller tävla i vilka mönster som helst utan måste hålla sig till de mönster som finns hos STC´s mallar. Kanske ligger inte din skiss i enlighet med mallarna och de har tagit den mall som ligger närmast? Hur som helst är det nog bäst att ringa stc angående frågan.

aha okey då ringer jag till dom o frågar:) Men undrar också om du vet om man måste ha en enfärgad hjälm? Tycker att det är mycket snyggare när den är lackad.... :D
Tack

Klart du får ha lackad hjälm, måste ju dock vara i den grundfärg du valt ( fast det där verkar vara en sanning med modifikation, jag har vit, lämnade in den på lackning och fick den nog mer lila än vit, ingen som har kommenterat det:D)

hur lång tid tog det för att få svaret? skickade in i förrgår o väntar nu på svar....

tror det är färgerna på regkortet som gäller. lackad hjälm - no problemos, för visst ere snyggare:)

vad har du för färger på dressen då?

Senast ändrad:

Likande hande for min sambo.
Men han ringde till STC och da sa dom att "hans" farger var ok och reggade redan, men deras dator som gor reg. korten kunde inte gora lika detaljerat som skissen han sjalv skickade in, darfor (precis som du gissade) sa anvander de bara den mallen som var narmast.

Jag skulle nog ringa STC anda och dubbelkolla,, man vill ju inte bestalla dress som inte ar godkand i slutandan. Men jag tror att svaret du kommer fa ar ungefar detsamma som vi fick :)

Det där låter ju logiskt, för det finns ju dressar som inte liknar mallarna. Kolla på rix kuskarna

Jo precis..
Och vi fick inte ens ratt farger pa hans kort. Ljusbla och svart nar han bestallt svart/morkbla/silver.

Sa hans kort ar ganska langt ifran den fardiga dressen..

Har frågat och de svarade precis som du sa! :)
Min dress går i svart och mblå , är dock lite orolig över att jag kommer ångra mitt val av mönster.... men älskar färgerna!:love:

idag har jag fått godkännt på min montejacka, men som ni alla säger så stämmer det inte riktigt med min skiss, men jag har juh fått godkännt så jag kommer o sy så som jag skickat in....
såhär skall den bli
31699856.jpg

Lånar tråden lite. Hoppas att de inte gör nå.

Kan man lämna in till STC om dressen innan licenskursen är klar och isf va händer om man inte klarar kursen men har dressen?
Om man blir sponsrad och vill göra reklam, kan man göra reklam för 2 olika företag då eller går det bara med ett av företagen?
Kan man ha motivlack på hjälmen?
För jag har funderat på att göra ett motivlack av en varg som ska vara tillägnad min pappa då han älskar vargar och har hjälpt mig att komma dit jag är idag.

Tacksam för svar :)

jag är inte klar med licensen men har fått dress när man nyreggar kostar det 525kr sen klarar du licensen och betalar in och använder den varje år så ingår dressen i den kostnaden. Skulle du inte klara licensen men vill ha kvar dressfärgerna är det en kostnad på 125kr/år

Liknande trådar

IT & mobiler Hoppas få hjälp av Buke då två dagars googlande och provande inte har hjälpt. Jag behöver en enkel hemsida där jag kan ladda upp...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: kit
·
Kropp & Själ Bästa Buke! Jag skulle behöva er hjälp att få lite klarhet i vad det är som händer i mitt huvud. Jag skapade ett anonymt konto då jag...
2
Svar
33
· Visningar
5 998
Senast: Rosett
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 775
Ekonomi & Juridik Idag har jag bevittnat en klubbhoppning som skapade många frågetecken hos mig. Jag antar att det inte går till så här på många ställen...
2
Svar
34
· Visningar
5 623
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2