Korsstygn?

A

Alvin

Jag har fått ett sådant sug på att sy korsstygn, problemet är bara att här i stan har jag inte funnit någon butik som säljer hela "kitt" med tyg, ritning, nål och tråd. Är det någon som vet om det finns ngn nätshop som säljer korsstygnskitt med roliga motiv eller om det finns ngn affärskedja som säljer?
 
Sv: Korsstygn?

kolla tradera ! där säljer dom massor av sådana kitt och till en bråkdel av priset du får betala på "riktigt".
 
Sv: Korsstygn?

jag brukar köpa från ett ställe som heter ditt broderi eller nåt liknande. Googla :idea:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 170
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag velade mellan att lägga tråden här eller på Barn men landade i att det inte är bebisen som är den...
Svar
13
· Visningar
1 312
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 803
Senast: lindaf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp