Korsningssto

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 4 166
hejsan! den hingsten jag tänkte på när du sa grövre med bra lynne va direkt Grange Flynn Sparrow.. connemara hingst som står på grän i uppsala..
dock e han bara 4 år.
Men hans släkt har bra meriter o han hoppar bra o rör sej trevligt.
Gräns Ruben står på samma ställe men han hade väldigt dålig sperma i år o e gammal o kanske inte den lugnaste.. men väldigt charmig!!
Finns även en till på Gräns stuteri som dom ska försöka få godkänd o den e riktigt snygg o har tävlat lite ungponnyklasser... Gräns Roseon .
Lycka till!

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
11
· Visningar
814
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 103
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 357
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 134
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skoning
  • Köpa eller hyra?