korsbandsskada

aglaonema

Trådstartare
Har slitit av båda korsbanden och blivit opererad i vänster knä. Kan man nånsin sitta upp på en häst från marken igen efter det?

Ja, som regel funkar det. Nu har jag personligen inte den typen av skada. Jag fick knäskålen borttagen på 90-talet på höger ben och nu tog det lång tid att komma igång igen men behöver jag kan jag sitta upp från marken. Undviker det dock och använder pall.

Varför är det som det inte går? Om det är höger knä dessutom och inte vänster som man har i stigbygeln när man sitter upp?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 504
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 244
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 073

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit
  • Miklem träns !