korrigera kaniner

M

manicsundance

startar ny kanintråd med lite annan inriktning =)

Hur gör ni när ni korrigerar era kaniner? Har ju två ungar som naffsar lite när man pysslar med dem vilket inte barnen alltid uppskattar. Hur gör man? Hur gör ni?

Är inbiten hundmänniska och har tränat hund i många herrans år men det går inte att jämföra =))

Sv: korrigera kaniner

Jag har haft kaniner länge nu och har korrigerat alla 8 på samma sätt:) Var själv också en inbiten hund människa så jag tog helt enkelt tag i nackskinnet på dom om dom nafsade. Inte alls hårt men bara som en markering. Jag tycker de har fungerat väldigt bra och visst dom e kanske lite mer som hundar än kaniner men åh så trevliga o snälla dom är:p
Hoppas de var till någon hjälp:D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 633
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
735
Senast: Görel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 029
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve