Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Svårt att säga utan sammanhang, men även om man menar en eller flera så brukar kick some ass funka bra. Annars är det nog korrekt att böja kicking ass till kicking asses.
Rent grammatiskt är "kicking asses" korrekt Men i de slangtermerna med "kickin' " så tycker jag att det "låter" mer rätt att skriva "kickin' some ass" - det blir ju gångbart oavsett hur många rumpor som sparkas
hehe tack för svaren.. ska försöka komma på ett lagnamn till ett lag jag är med i och vi tog allas första bokstäver i namnen och det blev Asses. Så där av anledningen att jag försökte komma på ett namn.
Skola & Jobb
Hur översätter man ”men tji fick jag” till engelska? Jag testade Google translate men tycker inte deras översättning är korrekt.
Så jag...
Hästmänniskan Tycker det låter tråkigt, varför är inte ridläraren med och visar och pratar lite om hästarna och hur man hanterar dom och vilka olika...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.