Körning mot betalning

M

Madelene

Ni som kör mot betalning, alltså bröllop, harvning eller vad det nu kan vara, vad kostar sådant? Har funderat på att försöka ge mig på att kanske köra lite bröllop o studenter och hjälpa folk som vill ha harvat och så men jag är så usel på att ta betalt. Vad är rimligt? Ska man ta timpenning eller ha fast pris?

Flytta gärna tråden till rätt ställe om jag lagt den fel!

/M

Sv: Körning mot betalning

Bröllopskörning i närheten 2000kr.
Annars är det lite olika beroende på uppdrag. Är det folkkörningar och vi behöver åka iväg vill vi ha dels en fast summa och utöver det allt/en del av det vi kör in. Oftast mellan 1000-1500kr per dag om vi får allt vi kör in.
Harvning håller vi mest på med som uppvisning hemma och då gör vi det för att det är kul, men ibland även mot betalning.
Studenter kör vi inte eftersom det är så pass stökigt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 450
Senast: Sedna
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 958
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar