A

Amiral

Hej!:)
Jag är en tjej på 15 år som har ett inkört russ men jag vet ingenting själv om körning. Jag kan köra rakt fram och svänga men inget mer. Så jag känner att jag behöver lite hjälp eftersom jag tycker att det så roligt. Så jag undrar om någon vet någon bra körkurs som man kan gå, (helst i Östergötland).

Tack!

Sv: Körkurs?

Hej!
Du kan börja med att leta upp de ridklubbar/föreningar eller ridskolor som finns i närheten. Någon av dem kanske har en aktiv kör-sektion med träningar och kurser.
Jätteroligt att du vill börja körträna :) Lycka till med letandet.

FNH Östergötland (Föreningen Nordsvenska Hästen) har MYCKET BRA körkurser!
Gå in på deras hemsida och titta!

Lotta

linköping har tävlingar i körning, så där borde man ju hitta några bra tränare och kuskar som kan hjälpa dig med utrustning och utbildning.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 575
Senast: Derivata
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix