Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick till en fotoautomat, enkelt, billigt och bilden blev korrekt.
När jag behövde en bild till ID-kort gick jag till Expert och de tog en bild mot en vit bakgrund med en vanlig systemkamera, så det borde ju gå att ta själv om du vet de exakta måttenVete gudarna om det finns nån här i stan dock
Tappade bort mitt körkort igår.. har beställt hem en blankett så jag kan ansöka om nytt. Det jag undrar över är bilden, kan man ta den själv eller måste man gå till nån professionell för att få det fixat?
Jag vet inte om man får använda egna bilder men trafikverket (tror jag de heter? ) har en fotoautomat som man kan ta kort i. När en kompis tappade sitt körkort gick hon bara till trafikverket, pratade med receptionisten och så fick hon ta ett nytt kort på en gång.
...var i och för sig 6 år sedan så det kan ju ha ändrats..
Ska gå förbi trafikverket imorgon och höra med dom får hoppas det går!
@californication Haha, gud den där har jag aldrig sett förut! Men då är jag nästan aldrig på coop heller, tack!
http://www.korkortsportalen.se/Kontakt/Trafikverket/forarenhetens-kontor/Ska gå förbi trafikverket imorgon och höra med dom får hoppas det går!
@californication Haha, gud den där har jag aldrig sett förut! Men då är jag nästan aldrig på coop heller, tack!
Foton på ID-kort, körkort och pass ska se gräsliga ut, så är det bara.Tack för alla svar kom precis hem från Trafikverket där jag fick ta ett (gräsligt) kort haha. Nu är det bara att invänta blanketterna!
Foton på ID-kort, körkort och pass ska se gräsliga ut, så är det bara.