Körglasögon

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare *nuthella*
  • Startdatum Startdatum
N

*nuthella*

Ytterligare en smådum fråga från mig:D men om man kollar i börjes katalog (tror jag) På körglasgögon, så står det att de ofärgade och de gula är UV-skyddade. Hur är det me de mörka?

Sv: Körglasögon

Lite knäpp som jag är .. så undrar jag vad som är bäst ? ;)
Vad är de för skillnader mellan allihopa om vi säger så ? ;P Lr, skillnader ... äh, nån duktig kan förklara :D :angel:

jag tycker gula glas är mest allround.

gula glas i mörker, men jag gillar dom på vintern i snön också.
har mörka på sommaren. ja klara också. bukar ta dom som är närmast...

joda de mörka är uv skydadde med, sitter e lapp på dem iaf! men däremot så står det ju i katalogen att de kostar 19.75kr typ, men när man kommer det så kostar de mörka det dubbla! visst de andra är billiga och sitter kanon, men varför detta "lilla" prisfel? (är ju faktiskt det dubbla!)

biderman har alla 3 färgerna för 30 kr... då är det den "stora" sortens körglasögon...
dom gillar jag bäst :D

köper nya när jag behöver...... Vi har ofta starthäst på axvalla.... därför.... synd att det inte finns nätbutik...... :( Fast dom är bäst ;)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
680
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 551
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar