Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det lite tyst här tycker jaggör ni inget alls?
Jo då jag kör för fulla muggar=)Nu är det lite tyst här tycker jaggör ni inget alls?
Jag försöker ju köra in min väninnas ponny, men det går sakta framåt då jag inte kan åka ut så ofta. ( allergisk son tex)
Med inspiration från inkörningstråden.. Ni som kör i paddock/på bana, hur stora är dessa banor? Hur upplever ni det? Skulle ni vilja ha större eller duger det som ni har? Och vilken storlek på häst har ni?![]()
Med inspiration från inkörningstråden.. Ni som kör i paddock/på bana, hur stora är dessa banor? Hur upplever ni det? Skulle ni vilja ha större eller duger det som ni har? Och vilken storlek på häst har ni?![]()
Jag har 20x60. Det är ett minimum för mig, är det mindre blir det mycket tufft för ponnyn/hästen, då blir det som ett konstant voltarbete. Jag kör shetland.Med inspiration från inkörningstråden.. Ni som kör i paddock/på bana, hur stora är dessa banor? Hur upplever ni det? Skulle ni vilja ha större eller duger det som ni har? Och vilken storlek på häst har ni?![]()