Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det lite tyst här tycker jag gör ni inget alls?
Jo då jag kör för fulla muggar=)Nu är det lite tyst här tycker jag gör ni inget alls?
Jag försöker ju köra in min väninnas ponny, men det går sakta framåt då jag inte kan åka ut så ofta. ( allergisk son tex)
Med inspiration från inkörningstråden.. Ni som kör i paddock/på bana, hur stora är dessa banor? Hur upplever ni det? Skulle ni vilja ha större eller duger det som ni har? Och vilken storlek på häst har ni?
Med inspiration från inkörningstråden.. Ni som kör i paddock/på bana, hur stora är dessa banor? Hur upplever ni det? Skulle ni vilja ha större eller duger det som ni har? Och vilken storlek på häst har ni?
Jag har 20x60. Det är ett minimum för mig, är det mindre blir det mycket tufft för ponnyn/hästen, då blir det som ett konstant voltarbete. Jag kör shetland.Med inspiration från inkörningstråden.. Ni som kör i paddock/på bana, hur stora är dessa banor? Hur upplever ni det? Skulle ni vilja ha större eller duger det som ni har? Och vilken storlek på häst har ni?