Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh hihi tack !Åhhhh ad fina bilder jag älskar din häst, isabeller är såå vackra.. inte opartisk aaaalls=)=)
På Lördag ka vi till SORF och köra första gången på deras maratonbana samt träna lite på pressionsträning med maratonvagnen=)
Fler som ska dit?
Då kanske vi syns, första gången vi bestiger en maratonbana så vi får la se hur Jorunn reagerar, men jag misstänker att hon inte bryr sig men an vet aldrig=)Tyvärr. Kusken till gamla hästen är fortfarande satt ur spel efter en vurpa i en trapp medan nya hästen inte är klar för det än.
Kanske åker jag och tittar lite.
Jag skulle hemskt gärna titta förbi. Det var så länge sedan jag såg en tävlings/träningsbana att jag knappt minns hur de ser utDå kanske vi syns, första gången vi bestiger en maratonbana så vi får la se hur Jorunn reagerar, men jag misstänker att hon inte bryr sig men an vet aldrig=)
Jag skulle hemskt gärna titta förbi. Det var så länge sedan jag såg en tävlings/träningsbana att jag knappt minns hur de ser ut
Har du lite mer info som typ tid och plats?
Jag tog med en kompis i vagnen idag och körde på Drive in på Mc Donalds med Isak Vi köpte glass och Isak fick en påse äpple som han fick äta på parkeringen sen
Han skötte sig HELT PERFEKT. Stog snällt i kön med bilar både bakom och framför, rörde sig framåt precis när jag bad om det och stannade och stod still utan problem. Han har tidigare haft lite svår att stå still, blir lätt otålig. Så stolt över hur han skötte sig.
Här kommer ett par bilder!
Äntliiiigen är vagnen klar.. så här fin vart den=)
Längst fram vid skaklarna rullade jag skyddstejp för att skydda lacken när man ställer ner skaklarna mot marken=)
Imorogn skall jag spraya hammarlack över så det blir riktigt bra skydd=)
Före
Efter
Snyggt! Å va fina ni var i maratonhindren, förstår att det var jättekul :-)
@Nielaa , min är köpt i år och kan beskrivas som samma färg. Jag tror att färgen heter "russet" (som jag efter googling kom fram till bör vara rödaktig).