Körde autostart för första gången idag:)

L

lie

Fan vad kul det var!:banana:

Mkt roligare än volt och så mycket lättare..

Var bara tvungen att skriva av mig lite:love:

Sv: Körde autostart för första gången idag:)

Jag har ingen licens,och inga ambitioner på att skaffa någon heller.Men en och annan provstart bakom bil har man väl kört,och det ÄR kul :D .

Ja kan tänka mig det, fast inte så trevligt om man har en superhet häst som skulle få för sig att krympa under vingen=/

lie skrev:
Ja kan tänka mig det, fast inte så trevligt om man har en superhet häst som skulle få för sig att krympa under vingen=/

Jag hade en sjuukt het... som la sig på vingen o vära släppa... Vilket ax i han... Men det går inte att komma under om du har käk riktigt...

Nä, men det går att fastna på vingen....:crazy: inte så trevligt det heller...

Hur då fastna? Inte mer än med vagn!?!

giffan skrev:
Nä, men det går att fastna på vingen....:crazy: inte så trevligt det heller...

En bekants häst drog rätt upp i vingen senaste starten, jag vet inte riktigt hur det gick till men det slutade med en skenfärd och strykning. :crazy:

Jag får nog reda på mer framöver. Jag tycker faktiskt att det är häftigare att köra i autostart än att rida. :idea: Smaken är som baken...

Va med om en häst som fastnade med nosremmen på vingen... som tur var så höll inte nosremmen så bra... för hästen va inte i den klassen som bilen kan köra:angel:
(att det hände på Åland för många år sedan och att säkerheten är mkt större nu än då kan ju till läggas....)

Ahhh... Jo, ålands vinge är det värsta jag har varit med om... När jag red bakom så axa den, bromsa o så axa.... var nära galopp bara för det....

Tur att ingen olycka skeddeför din del!

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: Emiro
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Anna-Bella
·
Ridning Det var sisådär 35 år sen jag var nybörjare. Dessutom är minnet därifrån lite oklart, men jag minns iaf att vi red med ledare iaf ett...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
8 879
Senast: Lobelia
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden