Körbilder på ardennrar

Sv: Körbilder på ardennrar

Kort från när Trygg inte ens är två år så han är inte så stor lilla gubben..men duktig som en gammal åkarpamp i alla fall!:love:

Tryggmedloks.jpg
[/IMG]
trygg8.jpg
[/IMG]

Ja, visst ser det underbart ut..:love:
Med all denna snö som ALDRIG vill försvinna så tror man att det där med sommar och grönt tillhör en annan planet!!

Hästarna är slöa som katter i hagen där de står i solen och bara njuter..allt medan snön knarrar under fötterna på dom..

Ska komma ihåg dessa tankar om snön när vi i början på augusti har tropisk värme och inte sett något som liknar nederbörd sedan bevattningsförbudet trädde in redan innan midsommar..och hästarna får stallas in hela dygnet pga av alla inekter och hetta!:angel:

Ja usch ja! Fast när jag körde från stallet nyss såg jag faktiskt det bruna gräs-grus-gegget i dikena :D :banana: Men det är nog länge kvar här i alla fall...

Imorrn ska det regna sägs det, hoppas nästan för då försvinner den där j-la snön så gräset kan börja gro snart.

skall försöka ta kort imorgon då jag tänkt att det skall bli...
de 5 första bilderna är ifrån igår när jag tömkörde med selen för första gången gubben hade öronen framåt hela tiden när jag selade=)
www.fotogalleriet.se/alb8245

Liknande trådar

Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: Mirre
·
Relationer Jag har åter hamnat i knipa och har fått be grannen om hjälp. (Skjuts totalt 1,6 mil.) Men vad ger jag henne som tack för hjälpen? Har...
2
Svar
22
· Visningar
1 575
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.