Köpt min digitalkamera!

Aliide

Trådstartare
Och jag är såå stolt. Hade det väldigt svårt att välja. Först ville jag ha en större kamera som kändes. Men efter mycket om och men så blev det en Minolta G400.

3995:- inkl. ett extra 64 mb minneskort :bow:
 
Har funderat hur det gick för dig. Såg att du hade skrivit på fotosidan också.
Känns den bra då? Får man se några provkort (snart kanske du kan få se några från min kamera ;))?
 
Har ett provkort på min användarbild :cool:

Sen la jag även in foto på Fotosidan. Har fotat runt lite. Har lite svårt att undvika blänk i ögonen. Sen vet jag inte vilken sorts blixt jag ska använda när. Och vad betyder egentligen blomikonen? :confused:
 
Blominkonen brukar vara makro.
Alltså när du tex vill ha en bild på en liten skalbagge el blommor.
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 216
Senast: LovingLife
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 002
Senast: Gunnar
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 953
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp