Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den och andra lagar kan du hitta på regeringens hemsida, www.regeringen.se. Du får klicka dig fram i menyn till vänster på sidan (lagar, sou m.m.) och sedan en gång till på lagar och förordningar. När du kommer fram till söksidan skall du välja "författningar i fulltext". Skriv sen bara in köplag i sökrutan. (Kanske var lite övertydlig)
Hästmänniskan
Som rubriken lyder. Letar ihjäl mig efter Penny tidningar från 90 talet och framåt. Någon som vet vart man kan köpa dem på nätet? Hade...
Hästmänniskan
Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Hästmänniskan
Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Hästmänniskan
Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet...
Kläder & Bli fin Jag tror att en bra grundregel kan vara att inte visa så mycket hud?
De flesta färger och klädtyper är nog OK, men som sagt inte så...
Trädgård & Växter Jag tänker på det utifrån en naturmiljö aspekt inte för att jag är rädd för att jag själv ska må dåligt av miljögifter. Jag vill inte...